10.12.17, 11:00

Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017

Forum Promocji Województwa Łódzkiego
Fot.: materiały prasowe

Już po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. Forum to cykliczne wydarzenie będące platformą dialogu i dyskusji na temat metod budowania marki województwa łódzkiego. 

Wydarzenie otworzył Marszałek Województwa Łódzkiego Witolda Stępnia, a wykład inauguracyjny w formule power speech poprowadził Marcin Prokop. Tegoroczna edycja umożliwiła pogłębienie wiedzy z zakresu szeroko pojętej nowoczesnej promocji miast i regionów, ze szczególnym uwzględnieniem procesu budowania marki miejsca z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego oraz reklamy telewizyjnej. Wśród wykładów znalazły się między innymi tematy: „Jak projektować eventy medialne, które skupiają tłumy”, „Planowanie mediów w telewizji i internecie”, „Możliwości komunikacyjne mediów w budowaniu wizerunku miejsca”. Podczas wykładu Michała Sieczko uczestnicy mogli przekonać się, jak duże znaczenie dla wizerunkowych działań miasta mają dzieci, sport i rozrywka. Wśród tematyki prelekcji nie zabrakło również wiedzy z zakresu content marketingu i budowania wizerunku z wykorzystaniem digital marketingu. 

Kontynuacją zeszłorocznych działań była sesja plakatowa „Co decyduje o skuteczności marketingowej w projektach kierowanych do dzieci, młodzieży i seniorów”. Sesja wzbudziła duże zainteresowanie uczestników. Do przedstawienia swoich projektów w zaproponowanej tematyce zostali zaproszeni przedstawiciele samorządów lokalnych oraz instytucji i stowarzyszeń: PGE Giganty Mocy (projekt „W PGE Gigantach Mocy do dzieci mówimy prosto, czyli o tym jak przekonać dzieci do trudnych tematów”), Łódź Art. Center ( projekt Łódź Design Festival) , Łódzki Dom Kultury (projekty „Kolorowa Lokomotywa” i „Przystanek 60+”, Centrum Inicjatyw na Rzecz Rozwoju Regio (projekt „Łódzki Szlak Filmowy”), Urząd Miasta Łodzi – Oddział ds. Polityki Senioralnej (projekt „Łódzkie Senioralia”), Departament Cyfryzacji UMWŁ (projekt „Ucyforowieni”) i Departament Promocji i Współpracy Zagranicznej UMWŁ (projekt „łódzkie HiStory”).

Drugi dzień Forum został w całości poświęcony tematyce promocji turystycznej regionu. Uczestnicy mogli dowiedzieć się jaki może mieć wpływ na budowanie więzi z turystą wirtualna rzeczywistość i jak będzie wyglądała czwarta rewolucja przemysłowa w turystyce i marketingu miejsc. Ciekawą propozycją była również prelekcja na temat turystyki kulinarnej i produktu lokalnego. Forum Promocji Województwa Łódzkiego zostało zakończone podsumowaniem i rozdaniem nagród wojewódzkiego konkursu na najlepsze gospodarstwo turystyczne „Złota Grusza”.

Komentarze

Powiązane

22.01.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Dalecki (VERSEO): największym rozczarowaniem 2017 roku był format Bumper Ads
Rok 2017 w firmie i na rynku podsumowuje dla portalmedialny.pl Paweł Dalecki, Certyfikowany Specjalista Google AdWords, VERSEO.
21.01.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Planeta Warka powraca na ekrany TV
15 stycznia br. ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. W utrzymanym w klimacie Planety Warka filmie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość.
21.01.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
19 Południk odpowiada za launch nowego produktu marki Classen
Firma Classen, producent podłóg i stolarki drzwiowej wprowadza na rynek innowacyjny system listw wykończeniowych. Za nazwę, identyfikację i strategię marki odpowiada agencja 19 POŁUDNIK. 
20.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative wprowadza na rynek markę BJÖRN
Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wprowadzenie nowej wódki BJÖRN, która należy do firmy BZK Alco. 
20.01.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Powiedz to na słodko! Kampania Opus B dla marki Delecta
Agencja Opus B przygotowała kampanię „Powiedz to na słodko!” dla marki Delecta. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka.
20.01.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
E.Leclerc wprowadza nową identyfikację graficzną do gazetek
Z początkiem br., grupa sklepów E.Leclerc wprowadza nową identyfikację graficzną do swoich katalogów oraz do innych kanałów komunikacji wizualnej. Oprócz zmiany formy gazetek na bardziej nowoczesną, pojawią się w nich dodatkowe treści poradnikowe. 
19.01.18, 23:00
| reklama & PR » informacje
Mateusz Jasiński ambasadorem Respro
Mateusz Jasiński, trener biegania i jeden z najpopularniejszych w Polsce blogerów influencerów piszących o aktywnym trybie życia, został ambasadorem Respro, producenta brytyjskich masek antysmogowych.
19.01.18, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Dębowski dyrektorem marketingu McDonald’s Polska
Do zespołu McDonald’s Polska dołączył Tomasz Dębowski, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. 
19.01.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Funduszu Alfabeat klientem agencji Profeina
Profeina od stycznia br. opowiada za obsługę komunikacyjną i relacje z mediami funduszu Alfabeat. 
19.01.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
I dzień smakuje lepiej. Herbapol promuje herbaty owocowe Herbaciany Ogród
Marka Herbapol wystartowała z kampanią wizerunkową herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, podkreślającą ich mocno owocowy i przyjemnościowy charakter.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 22.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL