10.02.12, 15:31

Warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Zapraszamy na warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

27 marca 2012
Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi metodami zarabiania na rynku mobilnym, ukazanie i porównanie najbardziej optymalnych mechanizmów spieniężania aplikacji mobilnych. Przyjrzymy się dokładniej najbardziej popularnym sklepom z aplikacjami mobilnymi (Apple App Store, Android Market, Samsung Apps), omówimy ich strukturę, proces rejestracji oraz wskażemy cechy specyficzne dla każdego z nich, których odpowiednie wykorzystanie pozwoli uzyskać optymalne dochody. Dowiemy się, jak wykorzystać mikropłatności, którego dostawcę reklam wybrać i w jaki sposób promować swoje aplikacje, by osiągnęły dziesiątki tysięcy ściągnieć. Spójna wizja biznesowa powinna towarzyszyć aplikacji już na etapie projektowania, omówimy aspekty, które należy wziąć pod uwagę już na samym początku, by zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu aplikacji. Prezentowana wiedza będzie niezmiernie cenna nie tylko dla programistów, którzy zaczynają przygodę z rynkiem mobilnym, ale również dla tych, którzy mają już swoje produkty i chcą czerpać z nich większe zyski, również osoby z obszarów biznesu, które rozważają wejście na rynek mobilny, dowiedzą się o potencjale tego rynku i tym, jak można go dobrze wykorzystać. Cała przekazywana podczas tego projektu wiedza jest efektem doświadczeń zbieranych na rynku mobilnych w okresie kilku ostatnich lat, a poparta jest sukcesem wielu aplikacji dla platformy Android i iOS.

Rynek mobilny i marketing mobilny
Rozwój rynku mobilnego na przestrzeni ostatnich lat
Zmieniające się trendy (fast life, fast experience)
Pierwsze sklepy z aplikacjami
Mobilna „gorączka złota”
-sklepy z aplikacjami mobilnymi (proces rejestracji i możliwości zarobku)
-App Store (iOS – Apple)
-Android Market (Android – Google)
-Ovi Store (Symbian, J2ME – Nokia)
-Samsung Apps (Bada OS – Samsung)
-Marketplace (Windows Phone – Microsoft)
-Third Party Markets (i.e. Slideme, Opera Store, sklepy operatorskie)
Metody zarabiania i spieniężania aplikacji na rynku mobilnym
-Aplikacje płatne
-Udostępnianie przestrzeni reklamowej (Admob,iAd,AdWhirl)
Mikropłatności (konsumowalne,odnawialne, subskrypcje)
Metody uatrakcyjniania aplikacji
-Globalne systemy rankingów (Openfeint, Game Center)
-Osiągnięcia (Achievements)
-Content sharing (i.e. Cartoon Gang)
Metody promocji aplikacji
-Social Networking linkage (linkowanie z serwisami społecznościowymi – np. Facebook, Twitter)
-Cross linkage (linkowanie krzyżowe)
-Modele free & premium vs freemium (rozdzielność grup klienckich)
-House ads
-Fora specjalistyczne, fora branżowe
-Review na portalach dedykowanych
-Reklamy (mobilne, webowe, portale tematyczne)
Fake comments & rates
Specyfika poszczególnych sklepów, a żywotność aplikacji
Android Market (struktura, zmiany, możliwości promocji i podwyższania ratingu)
App Store (struktura, rola new & noteworthy, updates)
Targeting
Aplikacje lokalizowane
Podział rynku

Maksymalizacja prawdopodobieństwa sukcesu w praktyce
Mobile App Design Golden Rules
-User oriented programming
-Design + Simplicity + High Quality
Koncept czy ulepszanie
-Discount Calculator
-iBeer, X-Ray, Cracked Screen
Projektowanie aplikacji maksymalizujących prawdopodobieństwo zysku
Wsparcie wielu platform (twórz raz, uruchamiaj wszędzie)
-Corona SDK
-Unity 3D
-Telefony i tablety
Wybór modelu / modeli spieniężania
Aplikacje specjalistyczne, a aplikacje masowe
Dobór ceny dla aplikacji płatnej
Wsparcie reklam w praktyce (Admob vs iAd)
Wykorzystanie mikropłatności na przykładzie
Model „buy by accident”
Różnice kulturowe, a projektowanie aplikacji
American Super Hero Model
świadomość kulturowa (i.e. Cartoon Gang)
Opakowanie ważniejsze niż zawartość
Dobór nazwy
Tworzenie ikon dla aplikacji mobilnych

Szkolenie jest przeznaczone dla:
początkujących programistów rozważających przygodę z rynkiem mobilnym, jak i doświadczonych, którzy chcą zoptymalizować zyski ze spieniężania swoich produktów
ludzi biznesu zainteresowanych rynkiem mobilnym i jego finansowym potencjałem

CENA:
900 PLN + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:

- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu

Lokalizacja:
GOLDEN FLOOR ATRIUM al. Jana Pawła II 27
Warszawa
Prowadzący: Piotr Stalewski
Absolwent Informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne organizowanych m.in. przez Nokię (2007), czy Google (ADC2 2009). Doświadczenie zdobywał między innymi podczas studiów w Danii oraz międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisząc i publikując własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów „monetyzacji” na dostępnych platformach mobilnych. Z powodzeniem utrzymuje się ze sprzedaży własnych aplikacji mobilnych współtworząc firmę Evil Indie Games. Prywatnie pisarz i pasjonat fotografii.

Więcej informacji: http://clever-point.pl/

Komentarze

Powiązane

24.08.24, 20:00
| biznes i technologie » informacje
MAX Premium Burgers otwiera kolejną restaurację w Poznaniu
Szwedzka sieć MAX Premium Burgers otwiera swoją trzecią restaurację w Poznaniu. Będzie to już 26. punkt MAX Premium Burgers w Polsce.
23.08.24, 22:23
| radio » informacje | biznes i technologie » informacje
Radio Olsztyn S.A. otrzymało wezwanie do Sądu Rejonowego w sprawie odbioru depozytu
Polskie Radio – Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie „Radio Olsztyn” S.A zostało wezwane przez Sąd Rejonowy do odbioru środków finansowych pochodzących z opłat abonamentowych. 
17.08.24, 19:00
| biznes i technologie » informacje
Rynek HoReCa w Polsce: Pokolenie Z wybiera bary szybkiej obsługi i woli kuchnię amerykańską
Rynek HoReCa stanowi istotną część krajowego sektora usług, odgrywając kluczową rolę w gospodarce. Jak wynika z raportu „Rynek HoReCa w Polsce 2024” opublikowanego przez PMR Market Experts, osiągnął on zdecydowany wzrost w porównaniu do 2020 r., czyli początku pandemii COVID-19. 
17.08.24, 13:55
| biznes i technologie » informacje
Badanie OBTK: ponad 64 proc. respondentów zwraca uwagę na skład produktów
Konsumenci w Polsce coraz częściej wymagają pełnej transparentności od producentów. Jak wynika z badania na zlecenie On Board Think Kong, Polacy podczas zakupów chcą być dokładnie informowani o składzie i pochodzeniu produktów.
17.08.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów: 5,2 mld obrotu w I półroczu 2024 r.
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7 proc. wzrost rok do roku. Grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, iż mimo dynamicznej sytuacji rynkowej powinna osiągnąć pułap 11 mld zł obrotu na koniec 2024 r.
15.08.24, 16:35
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Simpact Ventures oraz SMOK VC inwestują w platformę Pogaduszki
Fundusz Simpact Ventures dołączył do grona inwestorów platformy Pogaduszki. W rundzie inwestycyjnej uczestniczył również fundusz SMOK Ventures. 
09.08.24, 19:42
| biznes i technologie » informacje
Będzie rewolucja. Kody kreskowe zostaną zastąpione w handlu przez kody QR
50 lat od pierwszego zeskanowania kodu kreskowego organizacja GS1 ogłosiła globalny plan przejścia z tradycyjnych kodów kreskowych na kody QR zawierające standardy GS1.
09.08.24, 17:45
| biznes i technologie » informacje
Medicover dołącza do e-Izby
Medicover, dostawca usług medycznych, przystępuje do Izby Gospodarki Elektronicznej. e-Izba zaoferuje marce wsparcie w zakresie administracji, mediów i networkingu biznesowego. 
07.08.24, 22:02
| biznes i technologie » informacje
Rafał Wójcik sprzedażą szefem sprzedaży OVHcloud w regionie CEE
OVHcloud, marka działająca w sektorze chmury obliczeniowej, ma nowego szefa sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którym został Rafał Wójcik.
06.08.24, 22:41
| biznes i technologie » informacje
Grupa Żabka inwestuje na rumuńskim rynku convience. Powstały pierwsze sklepy Froo
W Bukareszcie powstało pięć placówek pod szyldem Froo. To nowa marka w ramach ekosystemu Grupy Żabka na rynku europejskim. Grupa w lutym br. połączyła siły z DRIM Daniel Distributie, przejmując większościowe udziały czołowej firmy z zakresu dystrybucji FMCG w Rumunii. 
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.